Even wat informatie vanuit Nederland =) - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van lydia jong - WaarBenJij.nu Even wat informatie vanuit Nederland =) - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van lydia jong - WaarBenJij.nu

Even wat informatie vanuit Nederland =)

Door: lydiadejong

Blijf op de hoogte en volg lydia

21 Oktober 2011 | Nederland, Groot-Ammers

Hoi hoi,

Leuk dat u/je kijkt op mijn site.
Op dit moment ben ik nog in Nederland en druk met de voorbereiding.

Op de foto ziet u/jij een meisje uit Kenia.
Ze is gehandicapt, maar kan naar school!
Met bierdopjes leert ze letters schrijven.

Ik vind dat iedereen het verdient om te leren en wat vindt u/jij?
Voor degene die me niet kennen ik heet Lydia de Jong en ben 19 jaar. Ik kom uit Groot-Ammers en zit in het laatste jaar van mijn opleiding SAW gehandicaptenzorg.

In januari hoop ik voor 3 maanden naar Kenia te gaan. Daar ga ik stagelopen in de gehandicaptenzorg. Eerst verblijf ik in Kisumu en werk ik op de Lutheranschool. Ook heb ik een week vakantie waar ik op safari hoop te gaan. Daarna vertrek ik naar Rangala, waar ik op de Equator ga werken. Dit zijn scholen voor gehandicapte kinderen en jongeren.

Ik ga met 7 andere in totaal vormen we een groep van 8, 4 leerlingen van het Da Vinci en 4 leerlingen van het Kellebeeck College in Roosendaal.

Om daar te helpen doe ik hier in Nederland verschillende acties.
Op 11 november organiseren we een praise-avond!!!
U/jij bent van harte welkom!
U/Je kunt vooraf kaartjes kopen, mail dan even naar Lydiadejong91@gmail.com.
Op de praise-avond zal ook een verloting zijn en de opbrengst is voor Kenia.

Daarnaast verkoop ik snoepzakken, 1 zak kost €2, -.

Al de giften zijn 100% voor de kinderen.
Rekeningnummer: 1633.55.339 tnv LC de Jong ondervermelding Kenia

Groetjes,
Lydia de Jong

  • 22 Oktober 2011 - 13:06

    Jesse:

    Veel succes he Lydia;). en erg gaaf dat je dit doet.

  • 01 November 2011 - 08:50

    Lisette :

    Hey Lydia, wat goed van je dat je dit gaat doen. Heel veel succes, ik ga je zeker volgen. Ben benieuwd naar je volgende verhaal! Liefs, Lisette

  • 07 November 2011 - 19:33

    Adrie:

    Hoi Lydia,

    Waar is je eigen foto? Het is vaak leuk om een foto te zien van degene die gaat. :-)

    groetjes
    Adrie de Vroome

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groot-Ammers

Kenia natuurlijk

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2012

week 13

19 Maart 2012

week 11

19 Maart 2012

week 12

07 Maart 2012

week 10

29 Februari 2012

week 9
lydia

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 19677

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 02 April 2012

Kenia natuurlijk

Landen bezocht: