Laatste puntjes op de i. - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van lydia jong - WaarBenJij.nu Laatste puntjes op de i. - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van lydia jong - WaarBenJij.nu

Laatste puntjes op de i.

Door: lydiadejong

Blijf op de hoogte en volg lydia

30 December 2011 | Nederland, Groot-Ammers

Mijn koffer in pakken, daar ben ik niet zo goed in. Net iets waar je steeds tegen op kan zien, terwijl het eigenlijk best te doen is. Dus ook dit keer gaat dat best lukken, de meeste spullen liggen al kaar.

Pas zijn we al even op Keniaanse grondgebied geweest. Bij de Keniaase ambassade hebben we het visum opgehaald. We hebben er gelijk maar een leuke dag van gemaakt, echt gezellig met de groep.

Twee dagen terug begon ik toch wel zenuwachtig te worden. Nu is dat gelukkig weer wat minder omdat mijn lijsjes me vertellen wat ik moet doen. Morgen lekker uitrusten en nog even genieten van het jaar 2011 ;-)

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!

• 30 December 2011 - 09:41

Lisette:

Ik heb echt bewondering voor je. Ik blijf je verhalen lezen! Heel veel succes Lyd, jij ook een fijne jaarwisseling en ik wens je een heel goed 2012 toe

Liefs

• 14 Januari 2012 - 18:00

CoMu:

Heb eindelijk je adres gevonden. was toch wel een gezellige dag he, daar in Den Haag.
    Groetjes...CoMu