Laatste puntjes op de i. - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van lydia jong - WaarBenJij.nu Laatste puntjes op de i. - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van lydia jong - WaarBenJij.nu

Laatste puntjes op de i.

Door: lydiadejong

Blijf op de hoogte en volg lydia

30 December 2011 | Nederland, Groot-Ammers

Mijn koffer in pakken, daar ben ik niet zo goed in. Net iets waar je steeds tegen op kan zien, terwijl het eigenlijk best te doen is. Dus ook dit keer gaat dat best lukken, de meeste spullen liggen al kaar.

Pas zijn we al even op Keniaanse grondgebied geweest. Bij de Keniaase ambassade hebben we het visum opgehaald. We hebben er gelijk maar een leuke dag van gemaakt, echt gezellig met de groep.

Twee dagen terug begon ik toch wel zenuwachtig te worden. Nu is dat gelukkig weer wat minder omdat mijn lijsjes me vertellen wat ik moet doen. Morgen lekker uitrusten en nog even genieten van het jaar 2011 ;-)

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!

  • 30 December 2011 - 09:41

    Lisette:

    Ik heb echt bewondering voor je. Ik blijf je verhalen lezen! Heel veel succes Lyd, jij ook een fijne jaarwisseling en ik wens je een heel goed 2012 toe

    Liefs

  • 14 Januari 2012 - 18:00

    CoMu:

    Heb eindelijk je adres gevonden. was toch wel een gezellige dag he, daar in Den Haag.
    Groetjes...CoMu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groot-Ammers

Kenia natuurlijk

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2012

week 13

19 Maart 2012

week 11

19 Maart 2012

week 12

07 Maart 2012

week 10

29 Februari 2012

week 9
lydia

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 19682

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 02 April 2012

Kenia natuurlijk

Landen bezocht: