aftellen.. - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van lydia jong - WaarBenJij.nu aftellen.. - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van lydia jong - WaarBenJij.nu

aftellen..

Door: lydiadejong

Blijf op de hoogte en volg lydia

30 December 2011 | Nederland, Groot-Ammers

Bedankt!

Overal laten mensen om mij heen zich zien. Iedereen bedankt die met me mee leeft! Het is onwijs gaaf om te weten dat er zoveel mensen voor je bidden, dat is echt bemoedigend.

Er blijven maar giften binnen stromen, echt bijzonder dat er zoveel mensen mee bezig zijn.

Ik hoop jullie snel meer te kunnen vertellen wat ik met het geld ga doen, maar nu er meer dan 1000 euro op mijn rekening staat is het wel een bedrag om goed over na te denken! Daarom leg ik dit in Gods handen.

Een klein bedrag heb ik hier al uitgegeven. Ik heb gekozen om wat nederlandse snoezelmaterialen mee te nemen. Snoezelen is het aanbieden van aangename zintuiglijke prikkels, zoals geuren, aanraken van zachte materialen, speciale lichteffecten. Daarom heb ik een zachte bal gekocht, een nopjes bal en een flufferbal. Ook gaat mijn lichtgevende stuiterbal mee en ik heb 3 handpoppen gekocht. (koe, olifant en beer) Daarnaast is mijn koffer gevult met bellenblazen en stickertjes. Ook heb ik vouwballonnen gekregen en skoebidotouwtjes. Ook mag ik een paar baby kleertjes meenemen. Nu maar hopen dat alles in mijn koffer erbij past natuurlijk :-)